Banereservation

Klubben har desværre ikke længere opsat en computer til banebooking. Vi henviser til benyttelse af smartphone, hvor du kan tilgå hasle.halbooking.dk

Via Internettet
Baner kan også reserveres via hasle.halbooking.dk

Når du har indtastet dit medlemsnummer og din pinkode, får du vist en oversigt over, hvor mange ledige baner der er fra i dag og 14 dage frem. De timer, du selv har reserveret, er markeret med en farve, så du let kan se, hvornår du skal spille. Når du klikker på dato, skifter programmet til et billede, hvor du kan se hver enkelt banetime for den valgte dag. Også her kan du se dine egne reservationer markeret med en farve. Timer, der er reserveret af andre medlemmer, er markeret med anden farve. Timer reserveret af bestyrelsen har ligeledes andre farver.

Skal du reservere en bane, klikker du på den ønskede banetime i skemaet, og herefter kan du indtaste din medspillers medlemsnummer og godkende reservationen.

Pinkode
For at sikre systemet imod misbrug, har hvert medlemsnummer en 4-cifret pinkode. På Internettet kan du til enhver tid gå ind og ændre denne pinkode

Kommende begivenheder